Hadise - Düm Tek Tek Türkçe Sözleri





Bebeğim, sen benim için mükemmelsin
Cennetten hediyemsin
Bu tüm zamanların en iyi hikayesi
Filmlerdeki gibi buluştuk
Sonsuza kadar süreceğini düşündüm…

Ve bana yaptığın şey çok iyi hissettiriyor
Meleğim kalkarım ve rüyalarımı yaşarım
Sonsuza dek çılgınım senin için
Kalbimdeki ritmi hissedebiliyor musun
Vuruşlar düm tek tek devam ediyor
Hep dakika yokmuş gibi çıkıyor
Geri dönüş yokmuş gibi hissettiriyor
Kalbimdeki ritmi hissedebiliyor musun…

Vuruşlar düm tek tek atıyor
Her zaman dakika yokmuş gibi çıkıyor
Geri dönüş yokmuş gibi hissettiriyor
Bebeğim ekzotik hareketlerindeki bütün cevapları okudum
Sen tüm zamanların en iyi dansçısısın
Kimse senin öptüğün gibi öpemez
O senin sanatın
Çok iyi hissettiriyor
Meleğim kalkarım ve rüyalarımı yaşarım sonsuza dek
Senin için çıldırıyorum …..

0 yorum:

Yorum Yaz

Back to Home Back to Top