Kolera - Sen Nasıl Bir İnsansın Şarkı Sözleri

Yağdı yağmur aktı sel Doğdu Eylül'ün kızı ESEN
Günün sürpriz ismi Ehlen ve Sehlen
Çok zaman kaybetti deve pireyle Ben de küçüktüm eskide
Göğe bakardım Gözlerim dönerdi maviye
Gergedanın ezik kalbim üzerinde koşturması
Aynı benin farklı el de yepyeni bir hal alması
Uykudan evvel yolculanan günün hatırlanması
Derinden bir iç yanması (YANDIM..)
Bana gelirsen kalbin elinde gel
Kemiklerinden sıyrılıpta gel
Baharı bekle akasyalarla gel
Çuvallamayız korkma bir omuz ikimize de yeter
Söyle bana daha önce hiç kimseciklere söylemediğin sözler (SöyLe..)
Hayrımı isteyen şükür birkaç yaratılanda var
Hala öldürdüğüm örümceğin üzerimde bedduası var
Hata yapmaktan korkan KOLO hata üzerine hata yapar
Sanki taşınırken düşer tabutum ölüm çıkar
Bir eksi daha yazıldı birden haneye Gerek yok bahaneye
Utanç için bul kusur şahaneye
Mum kendini lav zannetti söndü döndü laleye
Şükür rahmet düştü tane tane her bir daneye
İste sade iste ayrı 7 pınardan su toplarım
İste eski medeniyetler gibi yerin dibine batarım
Ben gerçeğim onlar hayal İste sana ispatlarım
Bir sevsen beni gönlündeki derdi siler atarım

NAKARAT

Aradan çok yıllar geçti Çok sular aktı Düştüm bu hale
Eller heva hevesine düşkün Konuştu halimi 7 mahalle
Herkes anladı Ne yazık ki anlatamıyorum derdimi yare
Kalbim ellerden düştü Oldu ciğerde pare pare

Göründüm güçlü güzeldim sandım ama hep bunalımdayım
Ne mümkün dengede durmak Fırtınadan bir uçurumdayım
Daha filmi anlatmadan ağlarsın Sen nasıl bir insansın
Ben senle aşka düştüm Parçalandım tane tane

KOLO kayıp ülkenin prensesi ondan duyulmaz sesi
Büyütmüş beni ölülerin üvey sevgisi
Fermanı verdim ve vuruldu Cellâdın hain kellesi
Azarlandığım anlar ve insanların küfrü sözleri
Bakar kör bir hayat yaşadık hurma ağacı altında
Buka vuruldu kahra ateş düştü bağrıma
Kötü niyetle sorulan bir sorusun iyilik arama cevapta
Kendini öldüren bir akrebim ben yangın ortasında
Altın suyuna batırdın tekrar sattın eski hurdayı
Ben de sen kalana kadar soydum izbe dükkânı
Özledim sinirliyken gelip derdime sırnaşmanı
İnfilak eder gözlerime düşen intihar uçakları
Sonunda geldin elinde tozlu yapma çiçeklerin
Ehh teşekkür ederim Bana da birkaç dakikanı verdin
Sen çocukları korkutan o soğukkanlı cin prenssin
Ağlamak istedim 40 dereceyle yandı gözlerim

NAKARAT

Aradan çok yıllar geçti Çok sular aktı Düştüm bu hale
Eller heva hevesine düşkün Konuştu halimi 7 mahalle
Herkes anladı Ne yazık ki anlatamıyorum derdimi yare
Kalbim ellerden düştü Oldu ciğerde pare pare

Göründüm güçlü güzeldim sandım ama hep bunalımdayım
Ne mümkün dengede durmak Fırtınadan bir uçurumdayım
Daha filmi anlatmadan ağlarsın Sen nasıl bir insansın
Ben senle aşka düştüm Parçalandım tane tane..

0 yorum:

Yorum Yaz

Back to Home Back to Top