Emir Ben Sen Olamam Albümü Dinle Emir 2009 Yeni Albüm Dinle


emir ben sen olamam,emir ben sen olamam albüm dinle,emir ben sen olamam albümü dinle,emir ben sen olamam 2009 albüm dinle,emir yeni albüm dinle,emir ben sen olamam 2009 yeni albüm,emir ben sen olamam yeni albüm dinle

310520091555017314271_2
Tarkan, sesi ve fiziğiyle tıpatıp kopyası olan Emir’e albüm yaptı. İsmini de ‘Ben Sen Olamam’ koydu!

Tarkan patronluğa soyundu, ilk eseri de kendi benzeri oldu! Megastar’ın yapım şirketi HİTT Müzik’in çatısı altında albüm yapan Emir, hem sesi, hem de minyon fiziğiyle Tarkan’ın kopyası gibi.

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde okuyan Emir, bugüne kadar menajer asistanlığı yapmış. Albüm çıkarma hayali ise Tarkan’la gerçekleşmiş.

ÜNLÜLER VOKALİSTLİK YAPTI

Emir’in bu hafta çıkacak albümünde Nazan Öncel’den Yıldız Tilbe’ye, Aysel Gürel’den Gülşen’e kadar birçok ünlü ismin şarkısı var. Emir, “Bazıları beni kırmadı, vokal bile yaptı” diyor. Asıl bomba ise, albüme adını veren ‘Ben Sen Olamam’ adlı şarkı. Çünkü şarkının sözü de, müziği de Tarkan’a ait.

Sabah Sinan Özedincik’in GÜNAYDIN’daki yazısı;

Ve Tarkan Emir’i yarattı

Cuma sabahı Tarkan’ın sahibi olduğu HİTT Müzik’in müdürü Sevtap Küçükkaralar beni gazeteden otomobiliyle aldı; “Seni bir stüdyoya götüreceğim. Birini dinleteceğim. Sürpriz” dedi. İçimden “Allah Allah, acaba Tarkan’ın yeni şarkılarını mı dinleyeceğim?” diye düşündüm. Ardından Recep Tayyip Erdoğan’ın Başbakan olmadan önce oturduğu Beylerbeyi’ndeki evinin sokağına girdik. Meğer Ozan Çolakoğlu’nun yeni stüdyosu buradaymış.

GAZETECİLİK OKUYOR

Stüdyodan içeri girip kayıt odasına oturduğumda öğrendim ki, önümüzdeki hafta Emir adında yeni bir şarkıcının albümü çıkıyormuş. Ancak kendisi ilk gazeteci ile randevusuna geç kaldı… O sırada haber geldi: “Benzinciden benzin alıp geliyorum!” Kimdi bu Emir? Sevtap anlatıyor, “Emir 28 yaşında Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde Radyo TV’de okuyor. Psikoloji master’ı yapmak istiyor. Demet Akalın, Gülşen ve daha birçok sanatçının menajeri Haluk Şentürk’ün asistanlığını yapmış biri.” Bunları duyunca daha da meraklandım. Ancak Emir içeri girdiğinde bir an Tarkan geldi sandım. Minyonluğu bile çok benziyor. Konuşmaya başlayınca, sesinin de Tarkan’a benzediğini gördüm. İçimden ‘Acaba yeni bir Tarkan mı doğuyor?’ dedim.

Emir anlatmaya başladı; “En büyük hayalimdi. Yıllarca bütün sanatçıların yanında yer aldım. Hepsinden şarkı istedim, beni kırmadılar. Hatta vokal bile yaptılar” dedi ve şarkılarını dinlemeye başladık. Nazan Öncel’in verdiği ‘Tornistan’ şarkısında içimden eşlik etmek geldi. Çok güzeldi. Yıldız Tilbe’nin şarkısında ayağa kalkıp oynamak istedim. Gülşen, Harun Kolçak, Berksan, rahmetli Aysel Gürel bile var albümde. Hele, bir zamanların meşhur şarkıcısı Jale’nin ‘Üzgünüm’ şarkısını söylerken Tarkan’ın ‘Vazgeçemem’ yılları geldi gözümün önüne. Bu kasette Hande Yener’i Hande Yener yapan Fettah Can ve Alper Narman bile var. Tam 12 şarkı. Albüme şarkılarını veren birbirinden ünlü sanatçılar bu şarkılar karşılığında ya ücret almamışlar veya çok cüzi rakamlara istemişler. Dinletinin sonunda bombayı patlatıyor Emir; söz ve müziği Tarkan’a ait ‘Ben Sen Olamam’… Emir’in aynı zamanda çıkış parçası olan bu şarkı, gözlerimi kapattığımda karşımda Tarkan’ı görmeme neden oldu. Bence Tarkan kendi okuyabileceği bir şarkıyı vermiş Emir’e, ki bu ona ne kadar güvendiğini gösteriyor.

BU YAZ ÇOK KONUŞULACAK

Tabii insanın aklı karışıyor, bu kadar sanatçıdan şarkı almak doğru mu? Bu konuda da çok şanslı Emir, çünkü bu işin üstadı Ozan Çolakoğlu öyle bir düzenleme yapmış ki, kaset baştan sona akıp gidiyor. Bu yaz Emir çok konuşulacak. Tarkan’ın patronluğu da çok konuşulacak. İlk eseri hiç fena değil yani!

0 yorum:

Yorum Yaz

Back to Home Back to Top