Kolera - Kolaysa Anlat

İçinde çürüdüğüm oda maket, ben öğrenci hayat mektep
harengürra yıkılır hatıra hassas yapraklarımın sonu
çıka hayra. Bas harmoni gelsin kulağa, açılır susta
ya rapim ya ölüm ya dünya ya feza ne hasım
ne çalım ne yapım ne yıkım değil umurumda YAK
izbe hayat hep hazır ol, rahat hayta hiltat ve
kalp hacamat yolculuğum bir kundak bir toprak
kahkahalarımda kayıpta murat. Hayli hayati, rap mütemadi
ört üstümü mermer baki göm büsbütün herşeyim
hayali geciktirme vaktim bu ikindi

Check mate, ***** felek, işin acı üretmek
ne bilirsin sen nedir üşümek titremek
isteğin acılara tuz biber ekmek demek
Kolo deneyimli denek yalnız hep sükunet ve net
altını üstünü tersine çevirir, üstüne üstük
çamları devirir tadan bilir, sen gülerken
ben pek ilgilenmem burdan geçtin mi bilmem
kim tutmuş, kim kesmiş, kim pişirmiş, kim yemiş
sen gülerken ben pek ilgilenmem, yalnız uyanmak cehennem
madem uyku yarı ölüm, canıma gecedir kasteden

Kendimi unutmak istiyorum, yol kenarına biriken kuru
yapraklar gibi günleri, ayları, yılları, anıları hatta
kendi devremi, çehremi, yakın çevremi dahi
sen bir sırrı bile tutamadın artık neyi paylaşabiliriz
candan ki? Esti rüzgar hiçlikistandan, ölmek tatlıydı baldan
serpilmiş hayalime gubar-ı gam ve ızdırap
Koleramın rapi zât hani nerde o eski rulokat
hababamın ruhu kaçtı gelde gör Rıfat
halkım konuşuyor kendi dilini çat pat
KOLAYSA ANLAT...

Yürüyüşü paytak paytak farları yak
karşıya geçmeye çalışıyor çaylak
sen aslında bir hiçsin dedim ve aniden yok oldu hortlak
doydu mu tumbak? 24 ünde 3 öğün bebelac bitirme
hepsini kardeşine de bırak biz öyle gördük
babadan, anadan, yarenden, hayatında herşey dümenden
bir gün ölürsen bilme benden
Bariz boynumu bağladım balona, şimdi baya bir yükseldim yerden.

Sana koyuldu den den selam getirdim sana
Hollandalı William Tell' den, debelenmezsen
çabuk biter işimiz eğer beni dinlersen her dem

Kendimi unutmak istiyorum, yol kenarına biriken kuru
yapraklar gibi günleri, ayları, yılları, anıları hatta
kendi devremi, çehremi, yakın çevremi dahi
sen bir sırrı bile tutamadın artık neyi paylaşabiliriz
candan ki? Esti rüzgar hiçlikistandan, ölmek tatlıydı baldan
serpilmiş hayalime gubar-ı gam ve ızdırap
Koleramın rapi zât hani nerde o eski rulokat
hababamın ruhu kaçtı gelde gör Rıfat
halkım konuşuyor kendi dilini çat pat
KOLAYSA ANLAT...

0 yorum:

Yorum Yaz

Back to Home Back to Top