Rap müzik şarkılar şarkı sözleri

Hazır, Başlaaa

Hadi Başla Hazırım!
Gazı Kökle Basalım!
Hadi Pisti Yaralım!
Patinajla Azalım!

Timur

Kontaklar Çevrildi Bujiler Çat Çat Çat Dedi
Gaza Bastım Her Yer İnledi Kırmızı Bayrak Bana Dur Dedi
Ama Durmadım, Gaza Yasladım, Bana baktıar, Ben Solladım
Vede Sandılar Ben Tosladım, Yanlıştılar Yolu Tozladım

Hadi Başla Hazırım
Gazı Kökle Basalım
Hadi Pisti Yaralım
Patinajla Azalım

İstanbul Attack Bir Numara Başla!
Kontağı Çevir Koçum Hadi Gazla!
Bu Rap'in Her Satırı Bir Bomba!
İstanbul Attack Koçum Kaç Kenera!

Fuchs

Rape Bak, Gaza bas, Farları Yak Gidelim Yo
Yollar Benimse farkı attık Burda Bırak Yo
Beni Bu Yolda Gören, Şimdi Herkes Pişman
Liderliği Aldığımdan beri Arkası Dolmuş Düşman
Sen Yerinde Kal, Benimle Oynama, Sakın beni Bu Yolda Zorlama
Kolları Sıvadığımdan Beri Ben Çok Yol Aldım haydi Stopla
Otomatik Vites Zaten Şansın yoktu Sakın Korkma
Dost Kuvvet Attack'ta İstanbulun Yollarında

Hadi Başla Hazırım
Gazı Kökle Basalım
Hadi Pisti Yaralım
Patinajla Azalım

(Kasırga Bassana oğlum! Şimdi Olmaz Moruk Müsait Değilim)

Kasırga

Tak Vitesi Sende Bakma sağına Soluna Durma Çakalı yakma
İstenen Her Yolda Kasırga Number One Haha
Sözlerim Bin Beygir Çıkma Sakın Karşıma
Savunmasız Yollar Müzik Varsa tam gaz Fırla
Sende Gel Yanıma Yolları Yaralım ibreyi Vurdum Sona
Kimse Geçemez Bizi Ankara İstanbul 20 Dakika!
İstanbul Attack Number One Peace Ahahaha
Nitroyla Son Bulur Yarışım Sağa Yanaşsana

İstanbul Attack Bir Numara Başla!
Kontağı Çevir Koçum Hadi Gazla!
Bu Rapin Her Satırı Bir Bomba!
İstanbul Attack Koçum Kaç Kenera!

Ramiz

Akşam Vaktiydi Gözümü Açtım Karanlık Caddeme Daldım
Daldım, Kurudum, eridim, Karada Kaldım, Astım,
Salkım Çaldım Yemedim Sattım, Astım dar Ağacına Sözlerimi
Gözlerini Dillerini Yaktım Baktım Filozofa Balgam Çaktım
Göbek Attım, Yere Baktım, Nefes Aldım, Çene Çaldım, Kireç alnım
Durup Ağladığım Yere Bağladım, aç Karınım Asla Sormadım
Asla, Gelip Bana Toslama
Gazla, Beni Repe Zorlama
Asla, Beynime Bakta Kasta Benim Damarıma Tosla

Hadi Başla Hazırım!
Gazı Kökle Basalım!
Hadi Pisti Yaralım!
Patinajla Azalım!

(hadi başla)bum bum bum!
(gazı kökle)bum bum bum!
(hadi pisti)bum bum bum!
(patinajla) bum bum bum! (motor sesi)

0 yorum:

Yorum Yaz

Back to Home Back to Top