şarkılar, şarkı sözleri, sarkilar, sarki sozleri, sarkılar

Ben Seni Sevdiğimi Dünyalara Bildirdim - Volkan Konak Benseni sevdiğimi de dünyalara bildirdim
Ben seni sevdiğimi de dünyalara bildirdim
İndirdin kaşlarını
Babanı babanımı öldürdüm
İndirdin kaşlarını indirdin kaşlarını
Babanı babanımı öldürdüm

İn dereye dereye de al dereden taşları
İn dereye dereyede al dereden taşları
Geçti bizden sevdalık al cebimden saçlar
Geçti bizden sevdalık al cebimden saçları
Kız evinin önünede sereceğim kilimi
Kız evinin önünede sereceğim kilimi
Oy bi hayli zamanda görmedim sevdiğimi
Oy bi hayli zamanda görmedim görmedim sevdiğimi


Hayrola - Hande Yener


Aklım inanmaz o yalanlara
İnce hesaplara, mutlak sonlara
Zaman kalmaz oyalanmaya
Nice telaşlara, korkak yaşlara.

Hey sen, büyük oyna iyi düşün
Yapayalnızsın başla alışmaya
Hey sen, çocuk olma herşey meçhul
Yapayalnızsın başla alışmaya.

Kötü haber çok, iyi haber yok
Kadere sitem çok, hep yarın ola
Her yerde aşk var ama gören yok
Herkesin derdi çok, hayrola.

Aşk nerdeysen çık dışarı
Yeller esiyor yerinde, eller geziyor tenimde
Yok bunun başka bir çıkarı
Kimler duruyor yerinde, güller kuruyor elimde
Aşk nerdeysen çık dışarı
Yeller esiyor yerinde, eller geziyor tenimde
Yok senden başka kralı
Kimler duruyor yerinde,güller kuruyor elimde.

0 yorum:

Yorum Yaz

Back to Home Back to Top