Olmaz Böyle Şey

O tepenin yamacında, o deniz kenarında
O ağacın altında, o korunun yollarında
Dolaşıyorsun seni şimdi yine
Beraber gezdiğimiz aynı yerlerde
Gözyaşı dökmek artık neye yarar
Şimdi benim yerimde bir başkası var
Olmaz böyle şey yoksa rüya mı
Tam mutlu oldum derken
Yıktın bütün dünyamı
Ben bu dertten ölürsem, söyle küçük bey
Hiç mi kalbin sızlamaz olmaz böyle şey

Kendi derdim yeterken bir de
Seni dert oldun başıma
Bu aşk artık en son derken
Nerden çıktın karşıma
Aşkın adını anmayacaktım
Söz vermiştim bir daha kanmayacaktım
Ne sözler kaldı, ne de yeminler
Gönül birkez sevince ferman mı dinler

Olmaz böyle şey, yoksa rüya mı
Tam mutlu oldum derken yıktın bütün dünyamı
Ben bu dertten ölürsem, söyle küçük bey
Hiç mi kalbin sızlamaz olmaz böyle şey

Dilerim ki en sonunda
Sende pişman olursun
Ettiğin bunca ezayı
Başkasından bulursun
Az mı çektirdin yıllarca bana
Bir gün gelir başkası, çektirir sana
Seni de ağlarsın, seni de inlersin
Seni de aynı şarkıyı ona söylersin

0 yorum:

Yorum Yaz

Back to Home Back to Top